Thursday, February 23, 2017

Testimoni Ostematrix Terbaik!




Korang percaya tak kalau Ciktah kata ibu hamil dan ibu menyusu sangat memerlukan kalsium?

Yer...betul..tolonglah percaya!

Sebabnya ibu hamil dan ibu menyusu ni sebenarnya berkongsi nutrisi dalam badan dengan bayi dalam kandungan dan juga anak yang disusukan. Zat besi, Vitamin C, Asid Folic, Protein. Dan paling penting, Kalsium.

In fact memang semua golongan masyarakat juga perlukan kalsium. 

Kalsium penting untuk kesihatan tulang, gigi dan gusi yang kuat. 

Jika nutrisi ini tidak di top-up melalui pemakanan samada dari bahan semulajadi atau supplement, badan anda mungkin tidak sihat seperti dulu.

Tahu tak sebenarnya ibu hamil memerlukan sekurang-kurangnya 1,000 mg kalsium setiap hari. 

Kalsium yang mencukupi bukan hanya membantu perkembangan tulang, gigi, gusi baby yang sihat. Malah, ia dapat membantu ibu untuk tidur lebih lena, bantu mengelakkan masalah sembelit, dan membantu mengurangkan masalah cramp kaki. 

Biasa kan kita dengar, masalah paling utama ibu hamil adalah cramp kaki di waktu malam. Tidur terganggu akibat rasa tidak selesa, sukar nak membuang hingga boleh menyebabkan masalah sembelit atau buasir.

Jadi, untuk mengelakkan terjadinya masalah di atas, cuba amalkan pengambilan kalsium mencukupi setiap hari. 

Pastikan produk yang anda pilih lengkap dengan magnesium dan vitamin D. Kerana dua nutrisi ini bantu penyerapan lebih maksima dalam badan. 

Shaklee menghasilkan Ostematrix yang lengkap dengan nutrisi yang diperlukan tulang ibu dan bayi. Ramai ibu-ibu berpuas hati dengan ostematrix shaklee ni. Tak percaya?

Ok, jom kita tengok TESTIMONI dari mereka yang sangat berpuas hati selepas mencuba Shaklee.


BEBAS SEMBELIT, TIDUR LENA, TAK PERLU MINUM SUSU DAH


========

MUDAH MEMBUANG, TIDUR LENA, CERGAS, HILANG LENGUH


========

LAWAS, HILANG SAKIT BELAKANG, KURANGKAN KEKEJANGAN


========

SAKIT TUMIT TIADA LAGI, BEBAS DARI LENGUH BELAKANG


========

BEBAS DARI SEMBELIT, TIDUR LEBIH LENA, TAK MINUM SUSU PUN TAKPER


========

RASA SAKIT BADAN BILA TINGGAL OSTEMATRIX


Jadi, ibu-ibu masih berfikir-fikir lagi samada nak cuba ostematrix ataupun tidak? Jangan fikir lama. Nak mudah, sihat, semulajadi, no chemicals, tak mahal? Ostematrix jawapannya 🙂


Whatsapp Ciktah,
019-5464196

0 comments:

Post a Comment

Belanja online yang menguntungkan. Bagaimana caranya?

Followers

Kenali Saya

My photo
Shah Alam, Selangor, Malaysia
Assalamualaikum & Hi, I am Noratikah Shamsuddin || A Working At Home Mama (WAHM) || 25 yo (2016) || Mom for our first baby boy Muhammad Al-Fateh || A wife to a great husband Mohd Syarmizi Zolkiflee || Ex-HSE Engineer

Rakan AMWAY anda !

Hubungi Pn Atikah di:-
019-5464196 (sms/ whatsapp)
noratikah.utp@gmail.com

Popular Posts

Powered by Blogger.

Facebook

Videos

Technology

Sports

Fashion

Nature

Business

Header Ads

Custom Widget

Main Slider

Recent in Sports

Photography

Music

Popular Posts